Monday, April 17, 2006

Exercitiul mintii ...

Luni… trebuie sa schimb becul ars cu unul bun, aici in hol…ca si asa bietul meu prieten se straduieste sa-mi distinga trasaturile, pe intunericul asta…asa…ar fi bun un scaun la camerele astea inalte…dau teama, de tot ce tine de electricitate, la o parte…e…ce se poate intampla…schimb doar un bec…ma urc pe scaun si-ncerc sa-mi mentin echilibrul…zambesc…mi-am amintit de o povestioara spusa de ex-sotul meu…ceva cu profesoara de geografie, care-l ajuta sa schimbe becuri…deh, eu nu-s profesoara…incerc sa alung gandul si sa ma concentrez la ceea ce fac…ce fac ? a…da…schimb un bec…oare in ce parte se desurubeaza ?...in sensul invers al acelor de ceasornic ?...incerc, dar, ca un facut …incerc invers…si…se desprinde balonul de sticla de filet…sau cum s-or numi ?...ce importanta mai are ?...acum, cand am dat de bucluc ?...cum o sa scot eu filetul asta ?...abandonez…las sa atarne balonul de lustra…si lustra de tavan…urata treaba…imi fac iar curaj…urc pe scaun si incerc sa desurubez, cu mana protejata de o carpa…de ce ? nu stiu…asa am crezut ca-i mai bine…hai ca merge…ufff…am scapat si de data asta…pun becul cel nou…apas intrerupatorul si-mi fac cruce…fiat lux…si se facu lumina…da, da…cred ca e bun, totusi, un barbat la casa mea…macar stie sa schimbe becuri…si eu am invatat sa-l sustin, sa nu cada….biata doamna profesoara…m-a invatat, totusi, ceva…
Sorina (experienta de viata - 2 /17.04.2006)

No comments:

Post a Comment

This is private blog, and communication is limited between the owner of this blog individual users. Communication between users is not allowed.
Please sign the comment with an Anonymus Name.
No Messenger ID's, Mail Addresses or other forms of information that would facilitate your identification on the internet or otherwise.
Such comments will be deleted and creators blocked from further comenting.