Wednesday, March 01, 2006

ANAPODA ...


Uite ce anapoda poate fi omul. Sa nu rideti. Mai face omul gafe, dar ca asta, poate nu. Asteptam de luni de zile sa se redreseze ceva in relatia cu o prietena, si se pare ca fiecare apel este luat din ce in ce mai mult ca un deranj. Mi-am luat inima in dinti si i-am oferit, azi, de 1 Martie, libertatea de a iubii pe altcineva fara sa se mai simta obligta cu nimic fata de mine. Si cum nu imi veneau cuvintele potrivite, i-am scris o poezie. Anapoda suna, nu ?

Uite poezia, si judecati-ma voi. Sint acelasi prostutz care nu invata niciodata sa mai pastreze si ceva mister. Ma deschid ca o carte, ma citeste femeia si ma arunca la cosul de gunoi. Halal viata ! Tare anapoda !

Martisor 1 Martie 2006

Tu zici ca sint nemultumit, eu zic ca te vreau toata
Ca nu cu portia iubesc, si nici gramaj nu tzin,
Asa ca pina ma-ntzelegi, voi fi aici, si-odata
Un vis frumos se va-nplini, acum, doar un suspin.

Nu ti-am fost eu sa-ti fiu iubitul,
Cum tot sa-mpartasim as vrea,
Si deseori luasi cutitul
Sa tai cordonul, draga mea.

Eu sint aici, si azi, si miine,
Si tu in gind vei fi cu noi
Eu cu ai mei, ai tai cu tine
Pacat ca nu, noi amindoi!

Cind primavara dulce, vara
Si tomnile ne vor albii
Sa nu ma uiti, a mea Mioara
Caci te-am iubit si te-oi iubii

Cu lacrimi ce-mi cobor agale
pe-al meu braz iti daruiesc
Urare dulce, fii iubita
Cum doar eu insu-mi te iubesc

Caci, ca un semn, in gradinita
Un ghiocel a rasarit.
Imi spune ca a mea fiinta
Ce am iubit, m-a parasit.

In par ti-as prinde ghiocel
Dar si de el mi-e mila
Doi singuratici, eu si el
In singura idila.

Ramii cu bine draga mea,
Ramineti voi cu bine
Caci v-am iubit, si tu, si ea
Si-cum .....doar eu, cu mine !

No comments:

Post a Comment

This is private blog, and communication is limited between the owner of this blog individual users. Communication between users is not allowed.
Please sign the comment with an Anonymus Name.
No Messenger ID's, Mail Addresses or other forms of information that would facilitate your identification on the internet or otherwise.
Such comments will be deleted and creators blocked from further comenting.