Sunday, February 18, 2007

Ochi pentru ochi, zimbet pentru zimbet ...

In fiecare saptamina, ca o ceremonie religioasa, merg la un "farmer's market" sa cumpar legume si fructe proaspte, la pret rezonabil. Fatuca din spatele tarabei aduna dolarii si centii in mintea ei (nu are calculator), si cu o privire fara expresie intinde mina pentru bani. De fiecare data gasesc un cuvint sau un gest ce o face sa zimbeasca.

Zilele trecute, fiind trist si dezamagit de evenimentele din ultimul timp, am decis ca mersul la cumparaturi imi va umple golul ce simteam in suflet. Luni, am mers iar sa cumpar legume si fructe. Cu sacosele pline ma prezint la taraba, astept numaratoarea privind fara tzinta, prin ochii fatucai, undeva departe, in gol. "Twenty three dolars and twenty five cents" imi spune vocea ei, ochii ei tzinta intra-ai mei. Stringindu-mi mina cu restul de 3 monede de 25 de centi, in timp ce un zimbet timid i se strecoara in coltul gurii imi spune ... "Don't worry, be happy!".

No comments:

Post a Comment

This is private blog, and communication is limited between the owner of this blog individual users. Communication between users is not allowed.
Please sign the comment with an Anonymus Name.
No Messenger ID's, Mail Addresses or other forms of information that would facilitate your identification on the internet or otherwise.
Such comments will be deleted and creators blocked from further comenting.