Saturday, February 03, 2007

Words of wisdom ...

Daca mi-as putea trai din nou viata:
- M-as fi culcat sa ma odihnesc atunci cind ma simteam rau, in loc sa pretind ca pamintul se va opri daca eu nu voi fi la serviciu pentru o zi…
- As fi ars luminarea roz sculptata ca un trandafir, in loc sa o las sa se topeasca in camara…
- As fi vorbit mai putin si as fi ascultat mai mult…As fi invitat prieteni la masa chiar daca e o pata pe covor si canapeaua trebuie curatata.
- As fi mincat pop-corn in camera "buna" si nu mi-as mai fi facut atitea griji din cauza prafului cand cineva vroia sa aprinda focul in semineu.
- Mi-as fi facut timp sa-l ascult pe bunicul povestind din tineretile lui.
- N-as fi insistat niciodata sa mergem cu geamurile masinii inchise intr-o zi frumoasa de vara, ci mi-as lasa parul sa zburde in vint.
- As fi stat intins pe pajiste cu capul pe iarba.
- As fi plans si ras mai putin privind televizorul si mai mult privind viata.
- Dar, cel mai mult, sa am o a doua sansa la viata, as pretui fiecare moment, l-as privi cu adevarat...l-as trai...
- Nu m-as mai agita atit de mult pentru lucruri meschine si marunte…

4 comments:

  1. Cred ca toti purtam in noi buchete de remuscari, regrete.... dar daca incepem sa le constientizam cred ca este totusi bine, caci inca putem sa facem ceea ce nu am facut inca

    ReplyDelete
  2. cine te opreste sa faci toate astea...sunt lucruri firesti...pe care fiecare om normal le face...dar chestia cu parul coafat si pletele proaspat spalate...si sa stai intinsa cu capul...ce naiba esti barbat sau femeie...???

    ReplyDelete
  3. la naiba...viata e un mare kkt, scuze...dar in afara de stari si imagini...restul este nimic...asta daca poti realiza la timp e bine...daca nu...inseamna ca ai trait degeaba...poate data viitoare...
    te sarut omul meu bun...

    ReplyDelete
  4. Interesante comentarii, mai ales daca sint scrise de acelasi/aceiasi "anonim(a)".
    Par contradictorii.

    Oricum, admir pe cei care mai pot visa. Prin romanticismul lor batatoresc terenul pentru cei ce vad in viata doar, cum ziceti voi, "kktul", ca sa nu fie prea afinat (pamintul), si sa va scufundati in ... "el".
    Si daca comentariul este adresat direct mine, da, poate am trait degeaba, dar... poate as fi vrut sa traiesc acele stari si imagini. Se pare ca nu am cu cine. Doar alaturi de un adevarat suflet pereche le poti traii!

    ReplyDelete

This is private blog, and communication is limited between the owner of this blog individual users. Communication between users is not allowed.
Please sign the comment with an Anonymus Name.
No Messenger ID's, Mail Addresses or other forms of information that would facilitate your identification on the internet or otherwise.
Such comments will be deleted and creators blocked from further comenting.